Tiedote Tahdo uudistua -starttitapahtumien muuttumisesta etätapahtumiksi

Tahdo uudistua -starttitapahtumat pk-seudulla 17.3. Oulussa 19.3. ja Kokkolassa 27.3. on viety verkkoon koronaviruksen aiheuttamien riskien takia.

Valtioneuvoston 12.3. antaman ohjeistuksen vuoksi, Tahdo uudistua -ohjelman järjestäjät ovat päättäneet, että pk-seudun, Oulun ja Kokkolan Tahdo uudistua -starttitapahtumat muutetaan webinaareiksi, koronaviruksen aiheuttamien riskien takia. Haluamme toimia asian suhteen vastuullisesti verkostomme arvojen mukaisesti. Kaikkia tapahtumaan ilmoittautuneita tiedotetaan siirrosta verkkoon myös henkilökohtaisesti.

Tahdo uudistua -ohjelman keskiössä on aina ollut uudistuminen ja sen toteuttaminen. Myös me järjestävänä tahona olemme uudistuneet ja näin ollen toteutamme ensi viikon Tahdo uudistua -starttitapahtumat lyhennettyinä, muutaman tunnin webinaareina. Tapahtumien verkkoon siirtäminen mahdollistaa laajemman yrittäjäjoukon osallistumisen Tahdo uudistua -tapahtumiin -ympäri suomen.

Voit siis osallistua yrittäjäpaneelin katsomoon, vaikka omalta kotisohvaltasi – mistä päin Suomea tahansa!

Tulevissa webinaareissa kuullaan yrittäjien uudistumistarinoita sekä ajankohtaisia vinkkejä yrittäjän arkeen poikkeustilanteessa. Tahdo uudistua -ohjelman järjestäjät suosittelevat liittymään verkkoyhteisöön Facebookin Tahdo uudistua -sivujen kautta ja käymään ryhmässä keskustelua yrittämisestä, uudistumisesta ja liiketoimintaan liittyvistä kysymyksistä. Kaikista tulevista tapahtumista viestitään tapahtumiin ilmoittautuneille henkilöille henkilökohtaisesti. Niistä tullaan viestimään myös muissa kanavissamme.

Tahdo uudistua -ohjelman järjestäjät pahoittelevat fyysisten tapahtumien siirtymisestä verkkoon aiheutuvaa haittaa.

Alla linkit webinaareihin:

Tiistaina 17.3. kello 09:00-11:00. Tahdo uudistua -webinaari

Ilmoittaudu mukaan!

Keskiviikkona 18.3. kello 11:00-12:00. Sitran järjestämä webinaari reilusta datataloudesta

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä:

Torstaina 19.3. kello 09:00-11:00. Tahdo uudistua -webinaari

Perjantaina 27.3. kello 09:00-11:00. Tahdo uudistua -webinaari

Ilmoittaudu mukaan!

Tule myös mukaan jatkamaan keskustelua ja jakamaan kokemuksiasi Tahdo uudistua -verkkoyhteisöömme. Mukaan pääset linkin takaa: https://www.facebook.com/groups/436323097156307/